fbpx

נעים להכיר
שמי רוית רוד, אמא לשלושה מקסימים,  מעצבת פנים והום סטיילינג, מרצה, בלוגרית ומנטורית למעצבים מתחילים.

אני שמחה לחלוק איתכם הקוראים את אהבתי הרבה לעיצוב ולייף סטייל, ולפתוח לכם צוהר לעולם קסום של עיצוב משובח, צבע, חומר, השראה, כלים ועוד הפתעות- העולם שלי. מאחלת לכם קריאה מהנה! רוית רוד- עיצוב פנים והום סטיילינג 0542375570

rod@ayelec.com

ליצירת קשר השאר מספר ואחזור אליך!
הרשם לקבלת פוסטים ישירות למייל

עיצוב והלבשת דירת 7 חדרים בהוד השרון

עיצוב והלבשת דירת 7 חדרים בהוד השרון

כשהתחלתי לעצב את דירתם הקודמת, הם היו זוג צעיר, וכשסיימתי לעצב אותה הם כבר היו הורים לתינוק מתוק.  היום הם כבר משפחה. לפני 4 שנים סיימנו את התהליך כשהבעל כבר חלם על הבית הבא, והוא הגשים להם את החלום בצורת דירת 7 חדרים בהוד השרון.  פרוייקט  מקסים ללקוחות חוזרים אהובים.

 

כשהטלפון צלצל ושמעתי את קולה מעבר לקו, ליבי קיפץ מאושר. התהליך הקודם שעברנו, היחסים בינינו והחוויה שלי מולם היו כל כך טובים וקרובים,  שברור היה לי שאני מלווה אותם בשנית בשמחה רבה.

הם ביקשו שאעזור להם לקבל החלטה לגבי מספר דירות שראו. את זו ראיתי על הנייר ולא היה לי ספק שהיא הנבחרת. שכונה מצוינת, קומה גבוהה, דירה מוארת ומרווחת שעונה על כל צרכיהם. 

גם בדירה הקודמת וגם הפעם הם הגיעו יחסית פתוחים לרעיונות, לצבעוניות ולקונספט, יחד עם זאת לכולנו היה ברור שהדירה תהיה בקו נקי ועכשווי, ללא מניירות או עומס פריטים.

כמו בכל פרוייקט אני זקוקה לנקודת התחלה, להשראה, לקצה חוט שיצית אצלי את הדימיון.

עוד ברגע הראשון שנכנסתי לדירה היה ברור לי שהמטבח הוא העניין העיקרי וראיתי בדמיוני את השינוי שאני הולכת לבצע לאור תוכניות הקבלן שעשו עוול לחלל. אני מאוד מאמינה בחללים פתוחים ומרווחים ומעברים מבחינתי הם אבן היסוד בעיצוב מוצלח. שינוי תוכנית ההעמדה של הקבלן ב-180 מעלות איפשר להשאיר את החלל מרווח  ולקבל את שלושת הפונקציות החשובות שהן מטבח, סלון ופינת אוכל כשכל אחת מהן גדולה ומרווחת בפני עצמה.

ברגע שהרעיון הראשוני שלי של פרישת המטבח לאורך כל הקיר התקבלה, יצאתי למלאכת חיפוש ההשראה לצבעוניות.

המטבח

היא ביקשה מטבח לבן כמו בדירה הקודמת. נקי, שלא ימאס, על זמני.  התחלתי להציג בפניהם מיני מטבחים לבנים בשילובי צבעים, תוך שאני בודקת איתם אם יש סיכוי להכניס את הצבע הכחול למטבח. נעניתי בחיוב. ואז קרה דבר מופלא, שלחתי להם תמונה להשראה של מטבח, וקיבלתי תגובה נלהבת תוך שימת דגש על העובדה שהם אוהבים בתמונה גם את כתם צבע הקורל. זה כל מה שהייתי צריכה בכדי לבנות פלטת צבעים לחלל כולו ולהתחיל לשקוד במרץ על לוח השראה.

 

תמונת המטבח שהיוותה השראה לפרוייקט
לוח ההשראה שבניתי לפרוייקט

מכאן הדרך לתכנון המטבח היתה סלולה. לאחר הבנת הצרכים המדוייקים שלהם כגון הרצון לאחסון מעילים ותיקים באזור הכניסה, ויתור על אי ישיבה לטובת פינת אוכל במטבח ועוד, יצאנו למלאכת הבחירה בחברת המטבחים, תכנון התאורה המדוייק שיענה על כל הפונקציות במטבח, חלוקת הצבעים ובחירת החומרים. בתחילה הם מעט הסתייגו לרעיון של שינוי תוכנית העמדת הסלון ולטלויזיה באי, אך הם הבינו שכך הם ממקסמים את החלל ואישרו להתקדם עם הרעיון.

מטבח לבן, כחול ועץ אלון, מרווח ומכיל את כל הפונקציות הנדרשות. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
מעברים ומרווחים לנוחות עבודה מקסימלית. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

הסלון

את הקונספט לסלון בניתי לאחר שהיה לי ברור מה יהיה במטבח. את גוון הקורל שהם אהבו החלטתי לחפש בשטיח שהוא יהיה השוס בחלל. השטיח הנבחר נמצא לאחר חיפוש ארוך מעבר לים, וסביבו נבנה שאר העיצוב בחלל. סולם העץ והכורסה עברו איתם מהדירה הקודמת, את הכורסה ריפדנו מחדש בהתאמה לקונספט החדש.

הסלון. השטיח הוא זה שתווה את הדרך לעיצוב החלל. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
מבט לחלל המרכזי. מרווח עם מעברים נוחים ומשמר את הגודל. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

הכניסה

 לרהיט הכניסה תכננתי פרט מברזל המשלב מקום לספרים, לפרטי נוי ולהנחת מפתחות וניירת. להשלמת המראה בחרתי עבורם מראה מיוחדת שיוצרת כניסה מרשימה לדירה.

 

קונסולה מברזל ועץ שתוכננה על ידי בעיצוב אישי. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

חדרי הילדים וחדר המשחקים

בדירה הקודמת הילדים חלקו חדר אחד משותף ופינת המשחקים שלהם מוקמה בחדר העבודה. הדירה החדשה מאפשרת לכל ילד חדר משלו וחדר משחקים גדול ומרווח שיכיל את שלל הצעצועים והספרים שברשותם. לכל אחד מהילדים תוכננה ממלכה קטנה בחדרו עפ"י טעמו האישי.  הבן מאוד אוהב אוהלים ולכן מוטיב האוהל נבחר לעיצוב חדרו. הבת, עדיין קטנה מדי בכדי להביע את רצונה, לכן נבחרו לחדרה גוונים של אפור בהיר, זהב וורוד פודרה, גוונים שאינם ילדותיים מדי וילוו אותה במהלך השנים.

חדר המשחקים עוצב בצבעוניות המעוררת את החשק לבוא ולשחק.

 

חדר הבן במוטיב האוהל. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
מדפים עם מוטיבים שהוא חר מקש/טים את קירות החדר. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
חדר הבת בגווני אפור-זהב-ורוד פודרה. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
פינת חמד בחדר הבת. עיצוב:רוית רוד צילום: אורית ארנון
חדר המשחקים. גדול, מכיל הכל, עליז וצבעוני. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

שרותי האורחים ואמבטיית הילדים

בשני החדרים הללו לא נגענו בחיפויים ובריצוף שהיו כבר מיושמים ע"י הקבלן. תוספת נגרות ופרטי נוי הם כל מה שצריך בכדי להפוך חלל סתמי למעוצב.

בשרותי האורחים הוספתי מדפים בנגרות וגוף תאורה בצבע כדי להקפיץ את החלל. באמבטיית הילדים בחרתי לארון גוון ירוק חי ונעים שהוא לא ילדותי מדי וילווה אותם גם כשעגדלו.

שרותי האורחים. תוספת נגרות וצבע למצב קיים. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
אמבטיית ילדים בצבעוניות שהיא לא ילדותית. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

חדר העבודה

שני בני הזוג עובדים לעיתים מהבית ולכן היה חשוב לייצר חלל שיהיה קרוב לחדר השינה ויכיל מקום לצרכי משרד.

גווני ירקו זית ואפרו נבחרו לחדר ופריטים משלימים הופכים אותו לחלל נעים לעבוד בו.

חדר עבודה שהוא גם מעוצב וגם פרקטי. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

חדר השינה ומקלחת הורים

הם מאוד אהבו את הצבעוניות שיצרתי עבורם בחדר השינה הקודם וביקשו את אותה פלטה גם בחדר הנוכחי. השינויים שביצעתי הם בעיקר סביב האקססוריז והתמונות, וכמובן יצירת כניסה מקסימה המקבלת את פני הבאים עוד מהמסדרון אל חדר השינה ונוצרה סוויטת הורים גדולה ומפנקת.

חדר המקלחת שלהם עבר שיפוצון במטרה להגדיל את המקלחון. פלטת הצבעים שנבחרה לו היא של שחור ולבן, ריצוף מאוייר, ארון אמבטיה בנגרות  אישית ומראה שהיא גם ארון בכדי לייצר מקום אחסון לטואלטיקה.

 

 

הכניסה לחדר השינה. מעוצבת ומזמינה. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
חדר השינה. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
מקלחת ההורים. עיצוב:רוית רוד צילום: אורית ארנון

וכך עוד תהליך נפלא הגיע לסיומו ביום הצילומים. נפרדנו בידיעה, שהפעם הבאה שנפגש תהיה כנראה בעוד מס' שנים.

היה לי תענוג איתם בפעם השניה.

 

לתמונות נוספות מהפרוייקט היכנסו לכאן .

 

ועד הפוסט הבא

שלכם באהבה,

רוית

תגובות

תגובות

1 מחשבה על “עיצוב והלבשת דירת 7 חדרים בהוד השרון”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים בבלוג:

דילוג לתוכן