fbpx

נעים להכיר
שמי רוית רוד, אמא לשלושה מקסימים,  מעצבת פנים והום סטיילינג, מרצה, בלוגרית ומנטורית למעצבים מתחילים.

אני שמחה לחלוק איתכם הקוראים את אהבתי הרבה לעיצוב ולייף סטייל, ולפתוח לכם צוהר לעולם קסום של עיצוב משובח, צבע, חומר, השראה, כלים ועוד הפתעות- העולם שלי. מאחלת לכם קריאה מהנה! רוית רוד- עיצוב פנים והום סטיילינג 0542375570

rod@ayelec.com

ליצירת קשר השאר מספר ואחזור אליך!
הרשם לקבלת פוסטים ישירות למייל

לעצב את הבית און ליין- כן ולא. ולמה כן.

לעצב את הבית און ליין- כן ולא. ולמה כן.

"מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר" הוא משפט שגדלתי עליו. מי מכם שנולד בשנות ה-70 וה-80 בוודאי זוכר את השיר שליווה את המכביה בשנות ילדותינו. המשפט הזה עוד יותר נכון היום. אלא שאם אז הוא התייחס לספורט, היום הוא מתייחס לכל תחומי החיים. והמילה הכי משמעותית להיום היא- "מהר יותר" ואני אוסיף "בכמה שפחות מאמץ וזמן".

כן כן, גם בעיצוב הבית אנחנו רוצים שהדברים יקרו מהר יותר, להפסיד כמה שפחות ימי עבודה, שיעשו בשבילינו, שהחיים יהיו התוכנית של מושיק גלאמין- אנחנו נצא מהבית ל-24 שעות וכשנשוב אליו- מהפך! חלומות לחוד ומציאות לחוד כי מה לעשות, החיים הם לא הפקה ב"רשת" ולנו אין  תקציבי מפרסמים שיאפשרו לנו לזוז הצידה בעוד מישהו אחר עושה את העבודה עבורינו במהירות שיא.

יחד עם זאת, אנחנו רואים יותר ויותר עיצוב הנעשה און ליין, מבלי לצאת מהבית ואפילו מבלי לקום מהכסא.

הצורך הזה שלנו הוליד מיזמים שונים המאפשרים לנו לבצע קניות ושינויים בבית דרך המחשב.

 

למה לא?

לאחרונה נתקלתי  במיזם חדש המציע שירות תכנון שיפוץ מקיף מבלי להיפגש עם איש מקצוע מתכנן.

הכל נעשה דרך המחשב: שאלון אבחון צרכים, בחירת סגנון העיצוב דרך דגמים ממוחשבים, ועד קבלת חוברת מפורטת של השיפוץ. המימד האנושי לחלוטין זז הצידה.

ואני תוהה עם עצמי ושואלת- האם עניין שהוא כה ריגשי- הבית שלכם- צריך להתנתק מהמימד האנושי והאישי? האם אין צורך שהאדם היושב ומתכנן עבורכם את הבית יכיר אתכם באופן אישי? יעבור איתכם תהליך, יבין אתכם ומי אתם, את אורח החיים שלכם, יראה את הדינמיקה הביתית והמשפחתית, יציע פתרונות, יפתור בעיות, יגשר, ירכך, יוביל וינחה אתכם בדרך שהיא הכי נכונה לכם? אני רק מניחה את זה פה.

 

אני בשלב היכרות עם זוג המעניין בהום סטיילינג לביתו.
אין כמו שיחה טובה כדי להכיר.

באופן אישי המעבר של עולם העבודה לעולם רובוטי ממוחשב קצת מפחיד אותי. אבל זה כבר נושא לפוסט אחר.

להבדיל מעיצוב פנים, בהום סטיילינג אני דווקא מוצאת כמה יתרונות באון ליין, ובסופו של דבר הכל עניין של מינונים והתאמה אישית. זה לא מתאים לכל אחד וזה לא נכון לכל רהיט ופריט בבית. ספה למשל אני לא ממליצה לרכוש און ליין. לא משנה כמה המחיר מפתה, הספה היא הרהיט הכי פונקציונלי ושימושי בסלון, היא צריכה להיות לכם נוחה ולכן חשוב ללכת לחנות ולשבת על סוגי ספות שונים, הבד שלה צריך לעמוד בתנאי הילדים, ויש בה כל כך הרבה ניואנסים חשובים כגון גובה הרגליים (יש לכם איירובוט?).

 

אז מה כן?

אז מה כן? או. עולם ומלואו. ופה אתן לכם רק טעימה קטנה כי היריעה קצרה מלהכיל. רהיטים קבועים קטנים למשל כגון שידת צד. הרי אתם יודעים מה גובה המיטה, האם אתם זקוקים למגירות או לא, ומה הסגנון העיצובי של החדר.

 

 

כפרי או מודרני, עם מגירות או בלי. שידות צד הן בהחלט פריט שניתן לרכוש און ליין.
https://kualastyle.com

 

פוסטרים ותמונות לחדרי השינה. כי לא לכולנו יש אוספים ממרוצת השנים, ולעיתים אנו משנים סגנון עיצובי. הרשת מלאה בכל טוב וניתן למצוא הן בארץ והן בחו"ל פרטי עיצוב מהממים לקירות במחירים שווים לכל נפש.

פוסטרים ותמונות און ליין. אופציה שווה לכל כיס.
https://www.mmlm.co.il

 

מי אמר אחסון ולא קיבל? שידות אחסון דקורטיביות קטנות הן בהחלט פריט סטיילינג שניתן לרכוש און ליין. הן קבועות ולא זזות כך שניתן לרכוש מבלי לבדוק ולמשש.

 

בטורקיז עדין או עז, בקו נקי או ברוך כפרי, נותנות מענה לצרכי אחסון.
https://kualastyle.com

 

אקססוריז לחדרי הילדים הם ה-פריטים לרכוש און ליין. הם קטנים, זולים, קל לשנע ולהזיז. וכשנמאס לא כואב בכיס.

פרטי נוי מתוקים לילדים שניתן לרכוש און ליין.
https://livinghf.com

 

שטיחים ושטיחונים. אלא אם ממש חשוב לנו לחוש את המגע של השטיח, וזה אכן חשוב, שטיחים ושטיחונים הם פריט סטיילינג שלחלוטין ניתן לרכוש און ליין.  בטח ובטח כשמדובר בשטיחון סף לבית או בשטיחון חמוד לייצר פינה או למרגלות המיטה.

 

שטיחון סף או שטיחון נוי. פריט סטיילינג און ליין לחלוטין
http://www.golfco.co.il

 

וכמובן איך אפשר בלי פרטי נוי לחלל המרכזי. גם להם מגיע להתלבש. סלסלות, מגשים אגרטלים, מראות, מקרמה, עציצים ועוד ועוד, כל אלה בהחלט יכולים להגיע למפתן ביתינו ללא מאמץ.

 

פרטי סטיילינג לחלל המרכזי שניתן לרכוש און ליין
https://twwa.co.il

ובכלל לא דיברנו על אתרים מחו"ל, אבל על 10 פרטי סטיילינג מומלצים שלי מעליאקספרס תוכלו לקרוא כאן.

וגם אני מציעה שירות רכישות און ליין שווה ביותר- אקספרסטיילינג. אתם בהחלט יכולים לבד, אבל לאלה מכם שלא בטוחים בעצמם וזקוקים ליד מכוונת, כל מה שעליכם לעשות הוא לשלוח לי תמונה של החלל אותו תרצו להלביש (בפרטי סטיילינג בלבד ללא רהיטים!), אני אמצא לכם את הפריטים המתאימים ואשלח לכם הדמיה קטנה של איך הם נראים בחלל+קישורים לרכישות און ליין. אז דברו איתי.

 

ואתם, מה אתם אומרים על קניות און ליין לבית? אוהבים? שווה? או שאתם מאלה שחייבים לראות בעיניים ולחוש בידיים. ספרו לי.

ועד הפוסט הבא

שלכם באהבה

רוית רוד

סטודיו להלבשת הבית

 

תגובות

תגובות

4 מחשבות על “לעצב את הבית און ליין- כן ולא. ולמה כן.”

  1. טליה כהן אבוטבול

    פוסט מצויין .אני תמיד בעד קשר עין והיכרות אישית. לזה לא יהיה תחליף לעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים בבלוג:

דילוג לתוכן