fbpx

נעים להכיר
שמי רוית רוד, אמא לשלושה מקסימים,  מעצבת פנים והום סטיילינג, מרצה, בלוגרית ומנטורית למעצבים מתחילים.

אני שמחה לחלוק איתכם הקוראים את אהבתי הרבה לעיצוב ולייף סטייל, ולפתוח לכם צוהר לעולם קסום של עיצוב משובח, צבע, חומר, השראה, כלים ועוד הפתעות- העולם שלי. מאחלת לכם קריאה מהנה! רוית רוד- עיצוב פנים והום סטיילינג 0542375570

rod@ayelec.com

ליצירת קשר השאר מספר ואחזור אליך!
הרשם לקבלת פוסטים ישירות למייל

חגיגות ה-5 שנים לבלוג

חגיגות ה-5 שנים לבלוג

"חמש שנים על מיכאל עברו בריקודים…" ועלי? חמש שנים עברו בכתיבה מאוד משמעותית עבורי פה בבלוג.

והשנה זו היתה השנה הכי משמעותית. הבלוג קיבל הכרה כאחד מחמשת הבלוגים הטובים בתחום העיצוב בארץ.

האמת שהסמקתי. מחמאה ע נ ק י ת! והפתעה מוחלטת. הרי אני לא כותבת בשביל טייטלים. אני כותבת בכדי לחלוק, אני כותבת בכדי לייצר לעצמי יומן עיצוב שאליו אני נכנסת כשאני מחפשת השראה ורעיונות שלא עולים לי אוטומטית, אני כותבת בשביל לכתוב.

כתבה של אודית לוריין בלקין במגזין STYLE

 

וזה שלי 🙂

אז תודה לכם קוראים יקרים שבזכותכם אני יושבת וכותבת. בזכות התגובות מחממות הלב, בזכות משפטים שאומרים לי כשאני פוגשת אנשים חדשים שקוראים אותו, זו זכות אדירה להיות מסוגלת לשבת כל פעם מחדש ולהגיע אליכם.

אז מה היה לנו השנה?

321  רשומים חדשים לבלוג. יוהו!!!! כייף אדיר.

11  פוסטים חדשים. ותאמינו לי כשאני אומרת שזה לא היה קל. כי לייצר בכל פעם מחדש משהו אחר זה ממש מאתגר. ופה אתם נכנסים לתמונה (פרטים בהמשך הפוסט).

הפוסט הכי נקרא השנה "כמה ולמה זה עולה לנו, לכם?" שזה ממש, אבל ממש משמח אותי. כי אני רואה מה קורה בתחום שלנו, וכי אני יודעת כמה קשה אנחנו עובדות ואיך אנחנו נותנות את הלב והנשמה לכל פרוייקט, ומה לעשות, עיצוב עולה כסף, אבל הוא גם חוסך בהמון.

והפוסט הכי הכי נקרא שלי מהיום שפתחתי את הבלוג הוא "לצפות בסטייל- קיר הטלויזיה מתלבש" מה שמחזק אצלי את העובדה כי עדיין קיר הטלויזיה הוא המקום שבו מחפשים הכי הרבה פתרונות עיצוביים. אז החלטתי שבשנה הבאה עלי לטובה אכתוב עוד פוסט בנושא ונראה מה התחדש בתחום. ותאמינו לי שהרבה.

וכמו בכל יומולדת, אני חולקת אתכם את התובנות שלי לגבי מה מחכה לנו בשנת העיצוב הקרובה.

 

שוקולד ואוקיאנוס עמוק

כמו הפלטה הכה מוכרת עם מעצב העל ראלף לוריין, השנה הבאה תתאפיין בשילוב של שני גוונים עמוקים וכהים: חום שוקולד וכחול עמוק (במיוחד בשבילי כי הרי אתם כבר מכירים היטב את חיבתי העזה לכחול העמוק).

השילוב של השניים מייצר אלגנטיות ואקלקטיות. חום המייצג את המיושן יותר, הוינטג', החם, והכחול העמוק המייצג את המודרני, הקר והסקנדינבי. איזה שילוב מנצח!!!! זו תהיה שנה טעימה במיוחד.

http://interiorzine.com

שחור, שחור ושיש

שחור הוא לגמרי הלבן החדש. השחור משתלט על המטבחים וגם על קירות הבית. מרימים גבה? תחשבו שוב. לא, שחור לא מקטין כשהוא משולב עם גוונים טבעיים ובהירים, שחור לא מצמצם כשהתקרה לבנה והתאורה טובה. שחור הוא אלגנטי, עמוק, וכמו כל הצבעים במניפות, גם לו יש 50 גוונים של… שחור.

והשיש? ממשיך איתנו מהשנתיים האחרונות. אין מה לומר, שילוב נפלא.

 

www.decorpad.com

קיר שחור, ובכלל קיר בעל גוון כהה ועמוק, מעניק רקע מושלם לגלריית תמונות.

 

https://stylizimoblog.com/

 

לא לפחד מהדרמה. בשילוב עם בהירים וטבעיים מינימליסטיים זו חגיגה של אלגנטיות.
www.punky-b.com

ירוק עולה

בהרצאות שלי אני תמיד מעלה זיכרונות עיצוביים מילדותי. בשנות ה-70 עציצים היו בכל בית. וגם שפריץ על הקירות,  והחלונות היו עם טקסטורת טיפות כמו טפטוף חלב של נר. אז יש דברים שעדיף שישארו בשנות ה-70, אבל צמחים? עשו בשנים האחרונות קאמבק ענק!!!!! כתבתי פוסט שלם על צמחיה בבית הירוק היום ירוק מאוד" ואני שמחה לספר שהם ישארו איתנו עוד ועוד ועוד. כי להכניס את הטבע הביתה זה הכי, וכי יש היום גם מלאכותיים מהממים לכל הורגות העציצים הסדרתיות.

בכל פינה ריקה הם מושלמים העציצים
https://www.lindsayhumes.com/blog/

טקסטיל

כניסת מדפסות ה-3D לחיינו משנה את עולם הטקסטיל. הטקסטורות בולטות, בעיקר פרחוניות ובעלות מוטיבים מן הטבע, שילוב של חומרים טבעיים עם סינטטיים יחד היוצרים הרמוניה מושלמת. כמו כן החיבור למגמה הירוקה והטבעית שאליו הולך העולם מגיע גם לטקסטיל. נראה שימוש רב בחומרים ובגוונים טבעיים.

 

https://dekoma.eu/en/trends/trendy-heimtextil-2017-2018

 

https://dekoma.eu/en/trends/trendy-heimtextil-2017-2018

 

https://dekoma.eu/en/trends/trendy-heimtextil-2017-2018

 

https://dekoma.eu/en/trends/trendy-heimtextil-2017-2018

 

זו הולכת להיות בהחלט שנה לטעמי.

אחרי כל המתנות המופלאות שהבלוג קיבל השנה, אני שמחה להעניק מתנה שעת ייעוץ ממני. והשנה הזוכה היא מירב גוונדו. מרב, אני בדרך אלייך.

וכמו שכתבתי בתחילת הפוסט, אני פונה אליכם קוראים יקרים. יש עוד המון נושאים שאני יכולה לכתוב עליהם, אבל אני רוצה לשמוע מכם מה מעניין אתכם. על אילו נושאים הייתם רוצים לקרוא? אשמח אם תכתבו לי פה בתגובות, זה חשוב לי מאוד.

אז מזל טוב לך בלוג יקר שלי. תמשיך ללבלב ולפרוח.

 

ועד הפוסט הבא

שלכם באהבה

רוית

תגובות

תגובות

1 מחשבה על “חגיגות ה-5 שנים לבלוג”

  1. בלוג מעולה! ממליצה בחום ,תמיד יש רעיון קטן או גדול שמתאים לכל אחד ואחת.המשך הצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים בבלוג:

דילוג לתוכן