fbpx

נעים להכיר
שמי רוית רוד, אמא לשלושה מקסימים,  מעצבת פנים והום סטיילינג, מרצה, בלוגרית ומנטורית למעצבים מתחילים.

אני שמחה לחלוק איתכם הקוראים את אהבתי הרבה לעיצוב ולייף סטייל, ולפתוח לכם צוהר לעולם קסום של עיצוב משובח, צבע, חומר, השראה, כלים ועוד הפתעות- העולם שלי. מאחלת לכם קריאה מהנה! רוית רוד- עיצוב פנים והום סטיילינג 0542375570

rod@ayelec.com

ליצירת קשר השאר מספר ואחזור אליך!
הרשם לקבלת פוסטים ישירות למייל

שיפוץ ועיצוב דירה בחולון

שיפוץ ועיצוב דירה בחולון

רחל פנתה אלי בהמלצת בת דודתה. בת הדודה עוקבת אחרי ברשתות החברתיות, וכששמעה מרחל שהיא בשלה ורוצה לעשות שינוי בביתה הפנתה אותה אלי. 

הדירה הייתה במצב טוב, אך מיושנת. הדבר שהכי הפריע לרחל היה העובדה שאין לה מספיק מקום אחסון בבית: הנעליים מאוחסנות בארגז במרפסת השירות, הבגדים שלהם מפוזרים בארונות חדרי הילדים, האמבטיה המרכזית צפופה וצרה מלהכיל את הצרכים. כל אלה בנוסף לעובדה שהיא הרגישה חנוקה עם הרהיטים הכהים, המטבח המיושן, והתלבטה האם לבטל את שירותי האורחים בכדי להרחיב את אזור פינת האוכל.

1
מצב הדירה לפני התהליך

הבנת הצרכים

הפגישה הראשונה שלנו הייתה סביב דיוק הצרכים. לפני שאני נגשת לתכנן את העיצוב, חשוב לי להבין מה הצרכים המדויקים ואורח החיים של בני הבית. לתכנון השפעה מכרעת על התוצאה ועל העיצוב עצמו. הילדים גדלו, אחת כבר לא גרה בבית, והמשמעות היא ששני חדרי רחצה הם מספיקים דיים ואין צורך יותר בשירותי אורחים.

במקרה הזה הצרכים היו מאוד ברורים ודרך השגתם בשינוי הייתה ברורה אף היא.

שיפוץ מוחלט ושינוי דרסטי של חדר האמבטיה המרכזי, ביטול שירותי האורחים בכדי להרוויח עוד אחסון, תכנון חדר השינה באופן כזה שיכיל ארונות מספקים לכל צרכי בני הזוג, ושינוי הנראות הכללית של הבית- חידוש המטבח ויצירת מקום למקרר גדול יותר, בית במראה קלאסי על זמני בגוונים בהירים ורגועים ובמראה טבעי.

במקרים בהם אני נדרשת לשיפוץ מורכב, אני נעזרת בתכנון מעצבת פנים מקצועית. שינויי האינסטלציה בחדרי האמבטיה והרחבת החדר על חשבון מרפסת השירות, דורשים תכנון מקצועי. 

בניית הקונספט העיצובי

לאחר שהוחלט על אופי השינוי, יצאנו לבניית הקונספט העיצובי.

השלב הראשון בבניית הקונספט לאחר הבנת סגנון העיצוב היא בניית פלטת צבעים וחומרים לפרויקט. רחל אוהבת עץ במראה בהיר וטבעי וגוונים מאוד עדינים של צבע.

היה לנו ברור שהרצפה תחופה בפרקט, ובשלב הבא פנינו לקבלת החלטה לגבי נראות המטבח. מכיוון שהמטבח הוא החלל המשמעותי ביותר והיקר ביותר בבית, יש לו השפעה מכרעת על העיצוב כולו.

רחל אוהבת גווני ירוק. הצגתי בפניה מס' אופציות לגוון המטבח עד שהגענו לגוון שעורר בה רגש.

 

הגוון הנבחר ממניפת נירלט. אפור עלווה. אפור שיש בו ירקרקות עדינה ורגועה. על זמני.
פלטת הצבעים הראשונית לפרוייקט שעברה דיוק וחידוד לאורך התהליך

התהליך

ברגע שיש נקודת פתיחה, פלטת צבעים והבנת החומרים, אפשר להתחיל לצאת לדרך. בידינו היו תוכניות השיפוץ המוסכמות על בני הזוג, יריית הפתיחה החלה.

התחלנו מבחירת הפרקט, הריצופים והחיפויים לחדרי המקלחת, תכנון נגרות ארונות חדרי המקלחת, בחירת החזיתות והחומרים למטבח וליקוט פרטי ריהוט ראשונים. 

הספות בסלון הן הריהוט היחיד שנשאר. הם אוהבים אותן, הן נוחות להם והן עלו לא מעט. במקרה כזה התפקיד שלי הוא לייצר התאמה מיטבית בין מה שנשאר לחדש. 

3
הצצה לתהליך בחירת ריצוף מקלחת ילדים כולל בחירת גוון נירלט לארון האמבטיה
2
בחירת המזנון במראה קלאסי והתאמת צבע
חלל הסלון המחודש. פרקט למינציה בהיר, רהיטים קלאסיים, טקסטיל שמשרה אווירה נעימה. צילום: אבי קבלו

תחילת השיפוץ הייתה בין הסגר הראשון לשני, בתקופה מאתגרת ובמטרה לסיים לפני ראש השנה. עיכובים בשל בידודים של הקבלן ועובדיו הביאו אותנו לקו הסיום מאוחר ממה שתכננו, כשלאורך כל הדרך אני שם לוודא שהכל מבוצע על הצד הטוב ביותר, מנסה לקדם ככל יכולתי, בין לבין מתחילה לשלוח לרחל קישורים לרכישות און ליין, כאשר הבית מתחיל לקבל צורה לאט לאט.

השיפוץ הסתיים לאחר הסגר השני. 

 

את שאר הנגרות לבית כמו הקונסולה בכניסה והשידה שבאה במקום שירותי האורחים תכננתי רק לאחר הסגר, וגם בחירת הטקסטיל כגון שטיחים ווילונות בוצע בשלב מאוחר יותר.

כל הרהיטים כבר עמדו, האקססוריז הגיעו, והבית קיבל אופי חדש לחלוטין, מרווח, מואר, נעים, עם המון פתרונות אחסון, ובעיקר לקוחות מאוד מרוצים.

חידוש מטבח באמצעות החלפת חזיתות וחומרים חדשים. צילום: אבי קבלו
מבט מהסלון למטבח ולכניסה המחודשת. צילום: אבי קבלו
פינת הואכל החדשה. טיח ערבה על הקיר, שידה רחבת ידיים בנגרות אישית במקום שירותי האורחים
במקום חדר אמבטיה צפוף חדר מקלחת רחב ידיים ומפנק המכיל גם את מכונת הכביסה והמייבש.צילום: אבי קבלו
חדר השינה עבר מתיחת פנים. ארון ענק מקיר לקיר כתוספת לארון בכניסה שחודש אף הוא, עכשיו כל הבגדים שלהם בחדר המפנק שלהם. צילום: אבי קבלו
מקלחת ההורים חדשה, קלאסית ונעימה. צילום: אבי קבלו

את כל תמונות הפרוייקט תוכלו לראות כאן https://hstylingstudio.co.il/?p=4957

זה היה פרויקט ארוך ומורכב מבחינת הטיימינג שלו והבלתמים שקרו בו. בכל פרויקט עיצוב יש כאלה והמטרה שלי היא לעבור אותם בנעימים, רגועים, כאשר אני שם לטפל ולדאוג שהכל יבוצע על הצד הטוב ביותר.

בסופו של יום הצילומים נפרדנו בהתרגשות ובדמעות, כאשר מילותיה החמות מילאו אצלי את המצברים לפרויקט הבא.

ועד הפוסט הבא

שלכם באהבה,

רוית

תגובות

תגובות

7 מחשבות על “שיפוץ ועיצוב דירה בחולון”

  1. כיף לחיות בחלל כזה, נעים, מפנק ופרקטי, רוית כל הכבוד, ידעתי שהמלצתי עלייך שהמשפחה יכולה להיות רגועה כי הם בידיים טובים.

    1. רוית רוד

      שירלי יקרה
      מודה לך על השידוך המוצלח ועל הפרסום התמידי❤️

  2. מהמם, התחברתי לעיצוב שלך.
    איפה רכשת את הכריות והאגרטלים שעל המזנון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים בבלוג:

דילוג לתוכן