fbpx

נעים להכיר
שמי רוית רוד, אמא לשלושה מקסימים,  מעצבת פנים והום סטיילינג, מרצה, בלוגרית ומנטורית למעצבים מתחילים.

אני שמחה לחלוק איתכם הקוראים את אהבתי הרבה לעיצוב ולייף סטייל, ולפתוח לכם צוהר לעולם קסום של עיצוב משובח, צבע, חומר, השראה, כלים ועוד הפתעות- העולם שלי. מאחלת לכם קריאה מהנה! רוית רוד- עיצוב פנים והום סטיילינג 0542375570

rod@ayelec.com

ליצירת קשר השאר מספר ואחזור אליך!
הרשם לקבלת פוסטים ישירות למייל

המלצה ממשפחת ליבנה

המלצה ממשפחת ליבנה

אל רוית הגענו ממש במקרה, חברה של חבר שהמליצה, אפילו לא בפנינו, רק כשמועה.

בשיחת הטלפון הראשונה שלי עם רוית משהו פשוט התחבר, עוד לפני שנפגשנו, לפני שבחנתי המלצות נוספות או תמונות, רק מלשמוע את רוית ידעתי שזה זה.

במפגש הראשון כבר היה חיבוק כאילו אנחנו מכירות שנים ?

הדירה שלנו, דירת קבלן מפרוייקט תמ"א, היא חלום שהתגשם וידענו חד משמעית שאנחנו חייבים שינוי בתכנית. לא ממש ידענו מה ואיך וכך הכרנו גם את הדס המופלאה שעשתה תכנון מופתי ומדוייק לדירה, בשיתוף מושלם עם רוית.

חשבתי שאני יודעת מה אני רוצה, סה"כ אני אחת שמאוד אוהבת עיצוב … אבל כשישבנו והתחלנו בתכנון ובעשייה הכל התבלבל… אז הבנתי כמה הצעד היה נכון רצוי ומומלץ מאוד!!!

ההכוונה המקצועית שקיבלנו מרוית היתה כל כך מרגיעה, מכוונת, מכילה, מחבקת, מגשרת, מעניינת, מאתגרת ומקצועית!

אנחנו משפחה, 5 נפשות, ועם זאת ידעת לקחת את כל הרצונות, השגעונות והמגבלות וליצור לכל אחד ואחת מאיתנו התגשמות של חלום קטן, פינה שהיא שלו/ה, פינה שהיא שלנו. תמיד עם תשומת לב רבה לרצונות שלנו, בשילוב עם תקציב ומגבלות אחרות. ידעת לעשות התאמה מושלמת בין הרצונות שלנו לספקים הכי מתאימים ונכונים שאפשר! הצלחת לעזור לנו לגשר על פערים, לעשות ויתורים והכי חשוב, אפילו להכניס צבע לבית!! (ווילונות, שטיח ושידה טורקיז חחחח…)

מעבר לכל היופי והצבע לא ויתרנו בשום שלב על הפרקטיות, אחסון, ונוחות!! מסתבר שעיצוב והלבשת בית יכולים ללכת נהדר יחד עם פרקטיות ונוחות.

הליווי הכל כך נכון שקיבלנו ממך הפך את כל תהליך עיצוב והלבשת הבית לתהליך בלתי נשכח, כיפי וחווייתי.

לא סתם הדירה שנו הפכה לדירה מהז'ורנל ?

כל שנותר לנו זה להמשיך להינות בכל יום מהדירה הכיפית והמהממת שלנו (ואני לא משוחדת) ולהודות לך על התהליך המדהים, המקצועיות והיכולת שלך להכיל את הכל.

אז תודה, תודה ושוב תודה!!

אוהבים אותך מאוד. משפחת ליבנה

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים בבלוג:

דילוג לתוכן