fbpx

נעים להכיר
שמי רוית רוד, אמא לשלושה מקסימים,  מעצבת פנים והום סטיילינג, מרצה, בלוגרית ומנטורית למעצבים מתחילים.

אני שמחה לחלוק איתכם הקוראים את אהבתי הרבה לעיצוב ולייף סטייל, ולפתוח לכם צוהר לעולם קסום של עיצוב משובח, צבע, חומר, השראה, כלים ועוד הפתעות- העולם שלי. מאחלת לכם קריאה מהנה! רוית רוד- עיצוב פנים והום סטיילינג 0542375570

rod@ayelec.com

ליצירת קשר השאר מספר ואחזור אליך!
הרשם לקבלת פוסטים ישירות למייל

הדירה של אביטל ושי

הדירה של אביטל ושי

 דירות קבלן הן האהבה שלי. אני בטוחה שיש מבניכם כאלה שמרימים עכשיו גבה, אבל עבורי הקשיים הם האתגר שבעיצוב  והסיפוק הגדול ביותר הוא להגיע לסוף התהליך ולראות איך למרות הכשלים התכנוניים נוצר בית נכון. 

 

אביטל ושי רכשו דירת קבלן חדשה בחולון. הם החלו בתהליך הבחירות לעיצוב הדירה כאשר נתקלו בקשיים בקבלת ההחלטות -גודל החלל המרכזי והמבנה שלו הקשו עליהם להחליט כיצד ואיך לסדר ולעצב את החלל, והעובדה שהם שונים בטעמם האישי הוסיפה לתחושת הבלבול.

הרצון לגור בבית מעוצב ופונקציונלי, למזער טעויות, לקבל החלטות נכונות וליווי בבחירות שיתאים לשניהם הביאו אותם לפנות אלי. והרי כתבתי שאני אוהבת דירות קבלן, כך שנעניתי לאתגר ברצון ובשמחה רבה.

 

את התהליך התחלנו מתכנון נכון של הריהוט. לתכנון יש השלכות על נראות החלל, על גודלו, על תכנון התאורה, על המעברים, ולמעשה הוא השלב החשוב ביותר בתחילת התהליך. הצגתי בפניהם מספר אופציות אפשריות בהתאם לחלל, והם בחרו את זו המועדפת עליהם. 

חלל מרכזי מרווח הודות לתכנון העמדת ריהוט נכון עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

לאחר שהיה לנו ברור איך החלל יהיה מסודר בהתאם לרצונות ולצרכים שהם הציגו בפני, נגשנו למלאכת בניית הקונספט.  מכיוון שהם שונים לחלוטין בטעמם- אביטל אוהבת קו מודרני ונקי ושי אוהב עץ כהה ומסיבי וכן פרטי רטרו ווינטג', היה עלי לכוון אותם לקבלת החלטות נכונה מבחינת חומרים בחלל קטן. כך למשל שי, שמאוד רצה מטבח מעץ אגוז כהה בשילוב אפור כהה, הבין כי המשמעות היא החשכת והקטנת המטבח, והוחלט כי ישולב פורניר אלון מבוקע שיש לו מראה מחוספס אך עדין ביחס לאגוז. את האגוז והרטרו החלטנו לשלב בחדר השינה בנגיעות. 

אגוז משולב ברהיטים בחדר השינה. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

המטבח

המטבח מתוכנן כך שהוא עונה על כל בקשותיהם- אי, אחסון רב ופתרון למכשירי המדיה בכדי להשאיר את קיר הטלויזיה נקי. כמו כן המטבח הוא שילוב של שני בני הזוג- אביטל קיבלה את המראה הנקי והמודרני הודות לשימוש בחומרים ובגוונים עכשוויים ושי קיבל את מראה העץ שהוא כה אוהב. החומרים במטבח הם פורמייקה דמוית בטון, פורניר אלון, קוריאן לחיפוי הקיר ושיש קיסר בגוון אפור כהה. 
התוצאה היא מטבח רחב ידיים המכיל אחסון רב ומקנה תחושה של חלל אוורירי ופתוח.
מטבח משולב בטון ועץ במראה עכשווי ונקי. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
יחידת ארונות גבוהים בפורניר אלון מבוקע. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

פלטת הצבעים שנבחרה לחלל המרכזי מבוססת על גווני אפור וורוד בשילוב שחור. בכדי לחמם את החלל נבחר האלון כחומר הדומיננטי והוא חוזר על עצמו במטבח, בסלון ובפינת האוכל.

פלטת הצבעים לחלל המרכזי

הסלון, פינת האוכל והכניסה

התכנון המאוד מדוייק של העמדת הריהוט נועד בכדי לדאוג שהחלל יראה מרווח ושהמעברים בו ישארו פתוחים ונוחים. מידות הרהיטים כאן הן בעלות חשיבות רבה וכל סנטימטר נלקח בחשבון.

 

ריהוט מדוייק ועדין למראה בכדי לא להעמיס על החלל. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

הרהיטים כולם בעלי רגליים גבוהות ודקות, ובמקום מזנון תוכננה יחידת מדפים עדינה מתחת לטלויזיה. קיר הטלויזיה חופה בטיח ערבה המשתלב נפלא עם האפור שבמטבח. 

סלון בגווני אפור וורוד עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

מיקום פינת האוכל בפינת החלל ובסמוך מאוד לסלון. מסיבות אלה נבחר שולחן עגול המשתלב נפלא בפינת ר ומאפשר מעבר מרווח בין שתי הפונקציות. בגלל הקרבה של שתי הפונקציות אחת לשניה ובכדי לייצר עניין ועומק, הצעתי לחפות את הקיר הפינתי בפרקט כהה. החיפוי מדגיש ומגדיר את אזור האכילה. 

שרותי האורחים

שרותי האורחים הם חדר קטן שנמצא בשימוש מועט. אני תמיד בודקת מול לקוחותי אם יהיו מוכנים קצת להעיז בעיצוב הבית, ולרוב הפחד שימאס הוא זה שמכתיב את העיצוב. ואז אני שולפת את השפן מהכובע- אם יש מקום להעז בו אלו שרותי האורחים. אנחנו לא נמצאים שם הרבה זמן כך שהחשש שימאס קטן ולאורחים שלנו זו תהיה חגיגה. 
הפעם השפן קפץ מהכובע הישר לידיהם המחבקות של אביטל ושי.
לא שהתפרעתי פה יתר על המידה, ובכל זאת החדר הקטן קיבל נופך של עומק ודרמה בזכות הטפט והתאורה. ולפי מה שהם מספרים לי, כשנפתחת הדלת לחדר לכולם נפער הפה.
שרותי אורחים עם טפט גיאומטרי בכחול עמוק ותאורה שמעניקה מעט דרמה. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

חדר אמבטיית הילדים

גם כאן הריצוף והחיפוי היו כבר נתונים. ההתערבות שלי הייתה בעיקר סביב תכנון התאורה, הנגרות וההלבשה. 

הקיר המפריד בין האמבטיה לחדר השירות הוסר, ארון בנגרות אישית בגוון כחול בהיר ובסגנון כפרי רך תוכנן, והתקבל חדר גדול, מואר ומאוד פונקציונלי עבור שני ילדים.

 

 חדר השינה ומקלחת ההורים

בחדר השינה הוחלט לתת יותר מקום לטעמו של שי. שי כאמור אוהב עץ כהה וסגנון שהוא רטרו. לאחר שהציג בפני  מספר תמונות השראה לריהוט חדר השינה, תכננו שידת מגירות ושידות צד בעיצוב אישי שהן בדיוק מה שהוא אוהב ומתחבר אליו. 
בסופו של התהליך הם קיבלו חדר שמשלב בין שניהם- אביטל קיבלה אווירה נעימה ועוטפת בזכות הצבע הירוק הנעים שנבחר לכל החדר ושי קיבל פרטי ריהוט אהובים.

 

מקלחת ההורים אף היא כבר הייתה מחופה ומרוצפת, כך שאני נדרשתי לתכנן ארון בנגרות אישית ופרטי סטיילינג. כך החלל הקבלני נראה מעוצב יותר.

חדר שינה המאפיין שני טעמים שונים. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
השידה ששי חלם עליה. עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון
חדר מקלחת קבלני הופך למעוצב יותר בזכות נגרות וסטיילינג עיצוב: רוית רוד צילום: אורית ארנון

לקראת סיום הפרוייקט אביטל ושי שיתפו אותי כי הם מצפים לתינוק חדש. 

בזמן כתיבת הפוסט אנחנו בעיצומו של תכנון עיצוב חדר התינוק,  כך שלמעשה אנחנו לא נפרדים וההתרגשות בשיאה.

בינתיים הם נהנים מהבית ומספרים לי בשמחה רבה על המחמאות הרבות שהוא מקבל, ואני, אין מאושרת ממני.

 

ועד הפוסט הבא

שלכם באהבה,

רוית

 

 

תגובות

תגובות

7 מחשבות על “הדירה של אביטל ושי”

  1. איזו דירה מקסימה! שילוב נהדר של סגנונות. אפשר לדעת מאיפה שולחן האוכל והכסאות? והשולחן בסלון?

    1. רוית רוד

      היי יעל.
      תודה רבה.
      שולחנות הסלון מאייטמס אינדסטריאל.
      שולחן האוכל מאריק דיזיין והכסאות מקלאסיגן

  2. מקסים כרגיל. יש לך חותמת עיצובית מאד ברורה, נקיה, נעימה ויצירתית

  3. זהבית. ר

    היי,
    העיצוב שלך מושלם! ממש אהבתי.
    אשמח לדעת מהיכן הסלון ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים בבלוג:

דילוג לתוכן