fbpx

נעים להכיר
שמי רוית רוד, אמא לשלושה מקסימים,  מעצבת פנים והום סטיילינג, מרצה, בלוגרית ומנטורית למעצבים מתחילים.

אני שמחה לחלוק איתכם הקוראים את אהבתי הרבה לעיצוב ולייף סטייל, ולפתוח לכם צוהר לעולם קסום של עיצוב משובח, צבע, חומר, השראה, כלים ועוד הפתעות- העולם שלי. מאחלת לכם קריאה מהנה! רוית רוד- עיצוב פנים והום סטיילינג 0542375570

rod@ayelec.com

ליצירת קשר השאר מספר ואחזור אליך!
הרשם לקבלת פוסטים ישירות למייל

(ארון) חשמל זורם בכפות ידייך או על קירות הבית

(ארון) חשמל זורם בכפות ידייך או על קירות הבית

פוסט שהעליתי בפייסבוק על שני פתרונות שיצא לי ליישם לאחרונה בדירות שאני מלבישה גרף תגובות רבות והביא אותי להבנה כי יש פה נושא חם וחשוב. איך לטפל ב"עז" שיש כמעט בכל דירה שנבנתה בעשור האחרון.

הם לרוב מכוסים בדלתות פלסטיק מכוערות וממוקמים בלוקיישן הכי לא אטרקטיבי בדירה, מפריעים בתדירות גבוהה למקם רהיט כניסה ולתלות מעליו פריט יפה, לא סימטריים על הקיר, אלו הם ארונות החשמל! ומי שלא מכיר את התופעה שיקום ויגיד אני.

אם התמזל המזל והקבלן החליט להיות מתחשב או מעצב לרגע, הוא ימקם אותם מאחורי דלת הכניסה. אם אתם מבצעים שיפוץ רציני בדירה, המעצבת תדאג להצניע אותם מאחורי נגרות יפה או בכלל תעיף אותם למקום אחר ומוצפן בבית. אבל אם לא שפר עליכם המזל הם פשוט IN YOUR FACE.

אז מה אפשר לעשות עם העז הזו?

כמה רעיונות קלים ופשוטים ליישום, חלקם יקרים יותר חלקם פחות, אבל כולם מבטיחים ליפות את הקיר עליו הם מיושמים. וכמובן שהפתרון תמיד, אבל תמיד צריך להתאים לקונספט העיצובי של הבית.

לוח גריד

לוח גריד הוא אחד מפרטי העיצוב החמים שיש היום בשוק. כמעט בכל בית הוא מקשט את חדר הילדים/עבודה/משחקים ועליו מתנוססות תמונות או גלויות או כל פריט עיצובי אחר שמתאים לתלות עליהם.

בדירת הקבלן הזו, הארון מוקם על קיר יחסית מרכזי ליד דלת הכניסה.

בעודי מפשפשת באוצרות של לקוחותי, מצאתי כי יש להן אוסף מרשים של גלויות. ואז הגיע הרעיון. לוח גריד במידות הרצויות ועליו תצוגה של האוסף המרשים. הלוח תלוי על ווים המוברגים לקיר כך שהגישה לארון כרוכה בהסרת הלוח מהקיר בקלות.

 

כך זה היה כשהתחלנו. ארון החשמל ממש על קיר הכניסה מביט אל הסלון ובמעבר לחדר המשחקים

 

לוח גריד ועליו אוסף גלויות להסתרת ארון החשמל בדירה בפ"ת
עיצוב וצילום: רוית רוד

 

מסגרות עץ

בדירה הזו, בת 10, ארונות החשמל ממוקמים ליד דלת הכניסה במעין מבואה שמובילה לחלל המרכזי. אין עין שלא פוגשת בהן כשהדלת נפתחת. העניין מאוד הפריע לבעלת הדירה. כאשר הקונספט להלבשה נרקם והתחלנו להסתובב בחנויות לרכישות, נחו עיני על מסגרות עץ יפות. הניצוץ נדלק. ייצרנו מסגרות עץ לפי מידה ובנגרות אישית, כאלה שיהוו כמו מסגרת שך תמונה מצד אחד, ויאפשרו הנחה של פרטי נוי מטשטשים את הפלסטיק המבריק מצד שני.

 

ארונות החשמל חשופים ליד דלת הכניסה

 

מסגרות עץ בנגרות אישית בליווי פרטי נוי מסתירים את ארונות החשמל בחינניות
עיצוב וצילום: רוית רוד

תריס עץ

פתרון ידוע ומוכר, אך עדיין מאוד פרקטי ויפה ומתאים לבתים בעלי סגנון כפרי או מודרני חם. תריסי עץ ישנים מותאמים למידות לוח החשמל, עוטפים אותו ומסתירים אותו בצורה מאוד אסתטית. עם או בלי מדף, פתרון מעוצב, נגיש ויפה.

 

תריס עץ ישן מסתיר את ארון החשמל בכניסה
עיצוב וצילום: רוית רוד

משרביה

למי שלא מכיר, משרביה היא  אלמנט סבכה העשויה לרוב מעץ, המשמשת בפתחי מבנה, חלונות או קירות. המשרביה היא אלמנט אדריכלי אופייני לאדריכלות אסלאמית המצויה ברוב ארצות ערב. המשרביה התפתחה במטרה ליצור הבדלה בין פנים הבית לחוץ, שתאפשר כניסת אוויר ואור אל הבית, אך לא תפגע בפרטיות. היום היא משמשת גם כחוצץ בפנים הבית, מככבת בפרטי נגרות, על הקירות ועוד. זוהי דרך נהדרת ודקורטיבית להסתיר את ארונות החשמל ועדיין להשאיר אוורור.

 

דלת בחום דובדבן מסתירה את ארון החשמל ופונה ישירות אל דלת הכניסה

 

הדלת נצבעה ונחתכה בחלקה למשרביה. זה מה שנקרא לעשות כניסה
עיצוב וצילום: רוית רוד

DIY

רעיון נחמד שמצאתי בשיטוט ברשת, הכנת כיסוי דקורטיבי מבד. על אותו רעיון ניתן לרכוש פרטי נוי דומים לתליה.

 

www.designertrapped.com

תמונת קנבס

ההבדל בין תמונות שהן על קנבס לאחרות הוא בעומק שלהן. ארון החשמל צריך שיתלה עליו או סביבו פריט עם עומק שכן הוא בולט מעט מהקיר. תמונות קנבס לפי מידה בהחלט יכולות להוות פתרון נפלא להסתרת האורונת.

 

https://thehomesihavemade.com

 

אלמנטים אחרים מעניינים ויפים

כמו שכתבתי, צריך למצוא אלמנט שגם יתאים לעיצוב הבית, וגם יהיה בעל עומק של כמה ס"מ. קבלו רעיון יפה העשוי מקרשי עץ צבועים במוטיב הים לכסוי ארון החשמל.

Pinterest

דלת אסם

יותר ויותר אנו רואים את דלתות האסם נכנסות לתוך הבית. אם חשקה נפשכם בפריט העיצובי הזה ואין לכם מקום בבית עבורו, אתם בהחלט יכולים לחשוב עליו כאופציה עיצובית להסתרת ארון החשמל.

על אותו משקל של הסתרת הטלויזיה, הסתרת ארון החשמל עם דלת אסם
Pinterest

שאריות

שאריות טפטים, בדים וניירות עטיפה. בהחלט אפשר לייצר מהם מטעמים ובמקרה שלנו בהחלט ניתן להסתיר איתם בצורה יצירתית את ארונות החשמל.

הסתרת ארון החשמל באמצעות שאריות טפט
www.brit.co

 

ויש עוד המון דרכים יצירתיות לפתור את הבעיה. להדביק טפט יפה, לצבוע עם צבע גיר או לוח, להפוך למגנט ולהדביק את כל המגנטים שלנו מהאירועים השונים ועוד ועוד.

 

ואיך אתם הצלחתם להתמודד עם העז הזו? ספרו לי.

 

ועד הפוסט הבא

שלכם באהבה,

רוית

תגובות

תגובות

10 מחשבות על “(ארון) חשמל זורם בכפות ידייך או על קירות הבית”

  1. זהבה אלון

    גם יצירתית, גם מקורית וגם פרקטית שלא לומר – בעלת טעם מעולה.

  2. איך חיברתם את מסגרת העץ לקיר קרוב כל כך לארון חשמל. לא הצלחתי לראות בתמונה.

      1. אהבתי!
        אשמח לשמוע מאיפה הלוח גריד ואיך אפשר להתאים אותו במידה.

        1. היי סיון,
          תודה רבה.
          ברזל גריד לפי מידה אפשר למצוא בחנויות למוצרי בניין. הוא מגיע בגוון הברזל ויש לצבוע אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים בבלוג:

דילוג לתוכן