fbpx

נעים להכיר
שמי רוית רוד, אמא לשלושה מקסימים,  מעצבת פנים והום סטיילינג, מרצה, בלוגרית ומנטורית למעצבים מתחילים.

אני שמחה לחלוק איתכם הקוראים את אהבתי הרבה לעיצוב ולייף סטייל, ולפתוח לכם צוהר לעולם קסום של עיצוב משובח, צבע, חומר, השראה, כלים ועוד הפתעות- העולם שלי. מאחלת לכם קריאה מהנה! רוית רוד- עיצוב פנים והום סטיילינג 0542375570

rod@ayelec.com

ליצירת קשר השאר מספר ואחזור אליך!
הרשם לקבלת פוסטים ישירות למייל

חדשות העיצוב

חדשות העיצוב

פעמיים בשנה מתקיימת תערוכת עיצוב בוטיקית ואיכותית המיועדת לבעלי חנויות ולמעצבים בניצוחה של ליאת רהב. בתערוכה מוצגים מיטב פריטי העיצוב, לייף סטייל אקססוריז תיקים, גאדג'טים לבית למשרד וכל הקולקציות החדשות של מותגי הפרימיום שיקשטו את חלונות הראווה לקראת פסח. מדי שנה אני מבטיחה לעצמי לבקר ולהתעדכן, ובכל פעם משהו צץ ואני מוצאת עצמי מפספסת. השנה היה לי ברור, פיניתי את היומן ובמרקר צהוב סימנתי את היום. וטוב שכך, כי את התערוכה הזו כל מי שהוא בעל חנות לעיצוב הבית או מעצב לא רוצה לפספס. אמנם מדובר באותו מקבץ מציגים מוכר (ואיכותי) הנוהג להשתתף בירידי העיצוב השונים (כמו יריד החלומות של נתנאלה), אך  בתערוכה הם מציגים קולקציות חדשות חמות מהתנור (לצד ותיקות וטובות) ללא ההמון הצפוף הפוקד את הירידים, מה שמאפשר לשוטט בנחת, להתרשם, לשוחח ולהכיר לעומק את אותם יוצרים מוכשרים  ויבואנים איכותיים ומרכולתם. בחרתי להביא בפניכם מדגם קטן ואיכותי של מוצרים מרוממי נפש שצדו את עיני ונתפסו בעדשת מצלמת האייפון שלי (וכאן יש עוד מקום לשיפור איכות הצילום(:

את "וניל" הזכרתי כאן בבלוג כבר מס' פעמים. חברה המייצרת מדבקות קיר ורצפה, שטיחי פיויסי וטפטים. בתערוכה השיקה אהילים מקסימים ומדבקות מיוחדות לרהיטים, כך שכה קל ונח לשדרג ולעצב כל רהיט שתחשקו.

1
אהילים של וניל. גם לסלון או לפינת האוכל. צילום: רוית רוד

 

המדבקות המשגעות של וניל. לרענן כל רהיט. צילום: רוית רוד
המדבקות המשגעות של וניל. לרענן כל רהיט.
צילום: רוית רוד

את סטודיו טווילינגן  ואת אורית זילברמן המוכשרת אני מכירה זה זמן רב. בכל פעם היא מפתיעה אותי מחדש בצבעוניות הנפלאה של המוצרים המתוקים. הפעם מדובר בגופי תאורה ובארגזי עץ בצורת בית קטנטנים ומתוקים להפליא. תענוג לעצב עם המוצרים הללו.

10
טווילינגן. צבעוניות מרעננת. צילום: רוית רוד

המראות היפות של HOLLAMAMA הופיעו בפוסט "מראה בעיצוב הבית". הפעם חידשו עם שרשראות דמויות מתוקות, שמהוות תחליף מצויין לשרשראות הדגלונים המקשטות את חדרי הילדים. טוב שיש מי שמחדש לנו.

12
שרשראות דמויות של HOLLAMAMA. חידוש מרענן. צילום: רוית רוד

ועוד בגזרת הקטנטנים, הכירו את "דרא". לי זו הפעם הראשונה שפגשתי את המוצרים  המקסימים שלה המיועדים בעיקר לילדים, אם כי את קופסאות הברזל הצבועות אני אשמח למקם גם בסלון צעיר או במטבח הזקוק לטוויסט עיצובי.

9
"דרא". מוצרים לקטנטנים. ולא רק. צילום: רוית רוד

את OAKY אני פשוט אוהבת. פריטים איכותיים עם ניחוח סקנדינבי. והפעם בקולקציה שלהם נכנסו הנחושת והפליז, שהם חומרים טרנדיים בתקופה האחרונה. ואני אתן לתמונה לדבר בעד עצמה.

1a
פשוט אוהבת. OAKY צילום: רוית רוד

תמיד מתרגשת להכיר מעצבי גופי תאורה חדשים. הפעם הכרתי את חיים איבגי, מוכשר להפליא ומביא איתו משב רוח רענן של גופי תאורה.  המיוחד הוא, שלהבדיל מחנויות תאורה, ניתן להזמין ולעצב גופי תאורה כיד הדמיון ובהתאם לפרוייקט. (אני כבר יודעת לאילו פרוייקטים אני מייעדת אותם).

17

18

11
גופי התאורה היפים של חיים איבגי. צילום: רוית רוד

בפינת האקססוריז המדליקים, נחה עיני על הקופסה המעוצבת למצה. כן, כן. ללחם- יש. לעוגיות- גם. ועכשיו יש גם למצות פסח בכדי לשמור על טריותם בסטייל מסוגנן. ומה שהוציא ממני קריאת התפעלות, הכיתוב הוא למעשה מגנט, כך שכאשר מסתיים לו החג, אפשר להסב את הקופסה היפה לאחסון כל דבר אחר העולה בדעתכם. שאפו לצמד הבנות הנקראות "נישה".

15

 

19
גם יפה וגם פרקטית. קופסת אחסון מעוצבת למצה, שיכולה להחליף את יעודה. של "נישה". צילום: רוית רוד

Wolf & Segal של זיוה וולף המהממת. על המפות שלה אני כבר הרוסה מזמן, ולתערוכה הנוכחית הגדילה להכניס מראות מעוצבות לקולקציה שלה. בתור חובבת מראות מושבעת, נשביתי בקסמן.

המראות החדשות של wolf & segal יפות יפות. צילום: רוית רוד
המראות החדשות של wolf & segal יפות יפות.
צילום: רוית רוד

בגזרת התכשיטים נרשמה התפעלות משתי יוצרות: אילן אורבך ומירונה קורן.

מירונה קורן מייבאת תכשיטים אקולוגיים של בטוקדה עשויים גומי ממוחזר בתרכובת ייחודית ובעלי מראה קעקוע היושב על הגוף בקלילות.

אילן אורבך מעצבת בעצמה את התכשיטים. הם עדינים ויפים ומשדרגים כל הופעה.

 

16
התכשיטים של בטוקדה. כמו קעקוע מתוכשט על הגוף. צילום: רוית רוד
שרשרואת עדינות אך מושכות מספיק תשומת לב. של אילן אורבך. צילום: רוית רוד
שרשרואת עדינות אך מושכות מספיק תשומת לב. של אילן אורבך. צילום: רוית רוד

אז יש למה לצפות לקראת הפסח. הכינו ארנקים ותבחרו את הפייבוריטים שלכם להלבשת הבית לקראת האביב.

 

שלכם באהבה,

רוית

תגובות

תגובות

1 מחשבה על “חדשות העיצוב”

  1. אורלי נחום

    רוית, תאור נפלא. עושה רושם שבהחלט יש מה לחכות לקראת הפסח.
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים בבלוג:

דילוג לתוכן